Soms heb je zin om je schoenen weg te smijten, even heel hard op je jas te springen, de kussens van de bank te halen en de woonkamer te verbouwen. Gewoon even al je frustratie eruit gooien: thuis mag dat. Omdat je op school altijd maar normaal moet doen, terwijl je de hele tijd voelt dat je dat niet bent. (meer…)










