Een jaar geleden schudde de VSCD de bestaande Toneelprijzen flink op. Niet alleen werden de acteerprijzen genderneutraal gemaakt, er kwam ook een categorie bij: de Theo d’Or voor Meest Grensverleggende Podiumprestatie. Wat kunnen we na twee lichtingen genomineerden zeggen over de invulling van die prijs?











